24 mars 2011

bloggandes från soffan..

hehe sitter just nu & skrattar åt min söta kusin som är här. haha rätt chill dag i skolan, började 12 & sluta tio i tre, så jag drog hem å städa för att ja vela hitta mina cykelnycklar. jag hade faktiskt gett upp så hitta jag dom! så vid tjugo över sex cykla jag för att möta sofie, cykla i motvind & hade ingen luft alls. haha drygt som in i helvete. men iaf så mötte vi på willsan på stan en snabbis men sen gick vi till S1 för att käka så ja där mötte vi väll pierre & tobias. haha hade riktigt trevligt & vi kom att tänka på tamagutcci (stavning där va) haha.. men ja kom på massa idéer om de! men nu sitter ja som jag sa i början i soffan, med vårat lilla kakmonster som kokar kakor. haha

1 kommentar:

  1. Älskar dig så pass mkt du världens bästa tjej <3333
    / din bby

    SvaraRadera