27 mars 2011

snabbis sisådär!

hehe skriver lite fort nu har lite saker att leta reda på, fast kommer inte ihåg vad de va men iaf så verkar jag va väldigt duktig på att tappa bort allt jag äger. men dagen iaf, vakna å såg på film en stund sen åkte jag å pappa & träna å sen hem till min farmor å käka. sen hem till min kusin eftersom han fyllde år, efter de åkte vi till kupolen för ja skulle köpa en ny eyeliner. hem till pappa igen å titta på film, sen cykla ja runt lite i köket. hehe (a) de va kul, haha men hittade nyss ett brev jag hade skrivit till mig själv på engelska, fyfan va jag skratta. men bjuder på en liten bild också!



Dag 1: Hur mår jag just nu

Dag 2: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 3: Viktigaste personen i mitt liv.


Dag 4: Dagens klädsel.

Dag 5: Något jag hatar.

Dag 6: Något jag älskar.

Dag 7: 5 finaste låtar.

Dag 8: En bild som alltid får mig att le.

Dag 9: Något jag önskar.

Dag 10: 5 fakta om mig själv.

Dag 11: Bästa minne.

Dag 12: Bästa köp.

Dag 13: Något jag saknar.

Dag 14: Gammal & ny bild på mig själv.

Dag 15: En snygg person

Dag 16: Facebook profil bild.

Dag 17: Msn profil bild.

Dag 18: 5 mål i livet.

Dag 19: Finaste bild du vet.

Dag 20: Finaste citat du vet

okej.... idag äre ngt jag hatar, men alltså ja låter väll kanske som värsta kärringen eller ngt men jag hatar hur alla blir behandlade olika. alla har lika rätt till mat, hem, familj & vänner. dom som tror att dom har många på sin sida kanske egentligen inte har det, de kanske finns ngn som inte vågar säga emot eller om det är grupptryck. fast sen så är ju ngt jag avskyr minst lika mycke HUNDAR, vet inte vad det är men jag blir helt nervös när jag ser ngn. haha :( fast okej nu till det jag verkligen hatar! såna som inte bryr sig om va ska man säga? alltså såna som itne bryr sig om folk i vårat fall andra länder som har det svårt. i tisdags fick jag sjukt dåligt samvete när jag såg hur mycke vatten svenskarna gör slut på endast på en dag ungefär 200 liter & när man får veta att dom i t.ex i Bolivia får ungefär 2 liter. det är sjukt, usch tycker det är så himla hemskt.. eller som nu när det kommit en tsunami, barn utan föräldrar, jag hatar såna som inte bryr sig ett skit om det! vore jag miljonär så skulle jag väll skänka det mesta... hoppas det där räcker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar