9 mars 2011

rätt coooolt

mh exakt, haha nej men seriöst. skönt att lixom börja klockan kvart över tio & bara ha två lektioner. hehe första lektionen va bild tror jag? hehe ja vare, men sen andra lektionen skulle vi skriva ut typ 20 papper, men vart väll hundra ungefär? haha jaja men sen åkte ja hem på en gång efter, titta på tv en stund & gick till bussen sen åkte jag & pierre till falun & gick runt på stan en stund sen till resturangen. pierre ba: vi ska äta på banken. jag tänkte vafan oftaman kan äta på en bank? haha men ah de hette väll tydligen så. men käka å så, sen kommer susanna kallur & kajsa bergkvist & sätter sig vid bordet bredvid. rätt coolt faktiskt. hehe, men sen gick vi till bussen & jag fick ngt jävla spel, hahah satt & skratta åt precis allt, jag lovar! herregud, haha men kom iaf hem nyss & den är väll nio typ. ska sova snart eftersom jag blir hemma imorgon, haft feber i 3 dagar nu men gått till skolan iaf så dum som jag är. jaja, känner verkligen att jag inte mår bra just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar