12 mars 2011

suuperhärliglördag !

haft en otroligt rolig dag typ. först så åkte jag & mamma på resturang med resten av släkten. va där ngn timme & åkte hem å duscha, sen drog jag till rasmus & va med han å andrea ett tag! sen drog vi på fest, fast den va rätt tråkig så drog rätt tidigt så käka först sen kom jerker hit å vi kika på spiderman & sen ngn annan psyko film. gick med han en bit alldeles nyss & ja e bajstrött klockan är fan 2! eftersom jag inte sovit på ungeför tre nätter, natten som va nu hade jag feber & kunde knappt andas kändes som halsen svällt upp ungefär som att ngn stog & stekte ägg där. haha seriöst känns så, hoppas de inte blir så inatt med, eftersom jag varit sjuk i stort sett hela veckan. men justja har också varit med sofie, gustav & joel & kikat på paranormal activity 2, som jag lovade mig själv att aldrig kolla på!usch nej, nu ska ja sova så får vi se vad jag hittar på imorgon, men jag borde egetnligen vara hemma & vila men jaja.. justja jag & sofie kom in på det här med skottår, eftersom det är 29 dagar i februari vart fjärde år, men dom andra tre åren vart tar den dagen väg då? vi trodde den gick i ide som björnar gör. & då kom vi ju på att björn borde ha namnsdag då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar