28 mars 2011

chillmåndag....

Dag 1: Hur mår jag just nu


Dag 2: En bild som för mig betyder kärlek.


Dag 3: Viktigaste personen i mitt liv.


Dag 4: Dagens klädsel.


Dag 5: Något jag hatar.

Dag 6: Något jag älskar.

Dag 7: 5 finaste låtar.

Dag 8: En bild som alltid får mig att le.

Dag 9: Något jag önskar.

Dag 10: 5 fakta om mig själv.

Dag 11: Bästa minne.

Dag 12: Bästa köp.

Dag 13: Något jag saknar.

Dag 14: Gammal & ny bild på mig själv.

Dag 15: En snygg person

Dag 16: Facebook profil bild.

Dag 17: Msn profil bild.

Dag 18: 5 mål i livet.

Dag 19: Finaste bild du vet.

Dag 20: Finaste citat du vet

chilligt vare ju iaf, har bara tittat på film i skolan.. heheh ja somna typ (a) men iaf efter skolan åkte jag patrik till falun & mötte sofie stog å snacka å så sen drog vi till borlänge & muppa oss orkar faktiskt inte skriva mer men sen vd åtta träffa vi pierre en stund. så ja de är min dag. hehe men idag ska jag skriva om ngt jag älskar, å jag älskar mitt liv (oftast & bortsett från några saker) hehe men finns typ inte mer än så ja kan säga, ska cyla till skolan imorgon tänkte jag, men sen efter tänkte jag också hinna med att gymma. men ska snart kika klart på filmen ja börja se på igår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar