26 mars 2011

shoppinggggg

jag & mamma drog nästan på en gång vi vaknat, åkte först till falun för ja ville gå på curb men de sög ju. haha sen åkte vi till sågmyra, handlade 2 leggings, 1 svart & 1 vitt linne, rosa gummistövlar (eftersom jag ska börja fiska med min pappa), sen ett par lackade korta leggings och sist men inte minst en ljus rosa tröja. haha vet inte hur jag ska förlara det bättre. men sen köpte jag också världens underbaraste å finaste klänning som jag är så himlans kär i. ååh sjukt alltså! hehe men sen åkte jag & pappa till kupolen en stund å biltema, hem till han sen & ja hittade på massa underbara smycken också. hehe men sen hyra film, käka tacos, ben & jerrys å mina kära ostkrokar... an de bli en bättre å skönare lördag eller? hehe tror faktiskt inte det. men nu ska ja sitta å lyssna på musik en stund sen drar jag mig nog mot sängen. blir en liten bild på mig idag också, hehe snäll jag är. justja hitta också en superfin rosa tröja, men såklart fanns den inte i min storlek.. fanns inte på nätet heller snart syr jag fan en egen.... lägger in en bild på dagens klädsel ist för att skriva, hehe blir ju konstigt då.. & även en bild på mig & min kära bästavän från igår! fast såååååååååklart blev den åt fel håll även om man vänder den, jajja...


Dag 1: Hur jag mår just nu

Dag 2: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 3: Viktigaste personen i mitt liv.

Dag 4: Dagens klädsel.

Dag 5: Något jag hatar.

Dag 6: Något jag älskar.

Dag 7: 5 finaste låtar.

Dag 8: En bild som alltid får mig att le.

Dag 9: Något jag önskar.

Dag 10: 5 fakta om mig själv.

Dag 11: Bästa minne.

Dag 12: Bästa köp.

Dag 13: Något jag saknar.

Dag 14: Gammal & ny bild på mig själv.

Dag 15: En snygg person

Dag 16: Facebook profil bild.

Dag 17: Msn profil bild.

Dag 18: 5 mål i livet.

Dag 19: Finaste bild du vet.

Dag 20: Finaste citat du vet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar