20 mars 2011

tur att man e lång iaf????

haha rubriken säger väll ungefär allt om bilden. men iaf mina planer idag blev inte som dom skulle men fick ett sms av pierre & han undra om ja vela med ut å åka lite, man tackar ju inte nej. så han kom och hämta mig sen åkte vi & köpte glass å sen till kupolen en stund. sen till ica maxi & handla å sen hem å laga mat! vid sex kom han & rebecca å hämta mig igen så åkte vi till stan & lämna tillbaka filmen & vänta på sofie. skjutsa hem rebecca å hämta tobias. skulle väll ut å åka lite men hamnade i falun till slut. haha men nu sitter jag & funderar på om jag ska göra popcorn & börja städa lite. det går fort bara jag vill. vill ju inte men har ju tappat bort massa saker så har väll nästan inget val. sitter & dunkar musik för fulla muggar och insåg nyss att jag har problem att koncentrera mig på en sak... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar