23 mars 2011

gör väll så de blir lite roligare att läsa ...

Dag 1: Hur jag mår just nu
Dag 2: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 3: Viktigaste personen i mitt liv.
Dag 4: Dagens klädsel.
Dag 5: Något jag hatar.
Dag 6: Något jag älskar.
Dag 7: 5 finaste låtar.
Dag 8: En bild som alltid får mig att le.
Dag 9: Något jag önskar.
Dag 10: 5 fakta om mig själv.
Dag 11: Bästa minne.
Dag 12: Bästa köp.
Dag 13: Något jag saknar.
Dag 14: Gammal & ny bild på mig själv.
Dag 15: En snygg person
Dag 16: Facebook profil bild.
Dag 17: Msn profil bild.
Dag 18: 5 mål i livet.
Dag 19: Finaste bild du vet.
Dag 20: Finaste citat du vet.

Hur jag mår, finns väll inte mycket att säga mer än att jag mår super! hehhe göre faktiskt, men kan ju passa på att skriva om min dag också.. började vid kvart över tio & sluta vid halv två. riktigt skönt, åkte hem & tog de lugnt en stund sen har jag varit & gymmat. känns verkligen som de behövs, men sen fick ja väll åka hem & vända på hela rummet för att hitta dom försvunna nycklarna hehe. men inte hittat dom än. men snackar jag med andrea som är på värsta ret humöret... bara för de lägger ja in en gammal bild på oss!

1 kommentar: