31 mars 2011

shoppingkväll !

Dag 1: Hur mår jag just nu
Dag 2: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 3: Viktigaste personen i mitt liv.
Dag 4: Dagens klädsel.
Dag 5: Något jag hatar.
Dag 6: Något jag älskar.
Dag 7: 5 finaste låtar.
Dag 8: En bild som alltid får mig att le.
Dag 9: Något jag önskar.
Dag 10: 5 fakta om mig själv.
Dag 11: Bästa minne.
Dag 12: Bästa köp.
Dag 13: Något jag saknar.
Dag 14: Gammal & ny bild på mig själv.
Dag 15: En snygg person
Dag 16: Facebook profil bild.
Dag 17: Msn profil bild.
Dag 18: 5 mål i livet.
Dag 19: Finaste bild du vet.
Dag 20: Finaste citat du vet

hmmm ngt jag önskar mig, inte så svårt... en iphone med blingbling skalet (L) & nytt objektiv. baby alltså... hahah men iaf drog till skolan å fick reda på att alla lektioner va inställda så ja drog hem igen, tog ett snabbt skönt bad, haha fick ju lov att kuta till bussen eftersom jag skulle följa med andrea till tandläkaren så va med henne en stund efter också, sen tog jag bussen hem å käka sallad å lyssna på musik å sen vare bara att gå till bussen igen eftersom jag & sofie skulle dra till kupolen eftersom dom hade shoppingkväll.. träffa massa trevligt folk & titta däremot på en modevisning också. men med mig hem fick jag en superfin navelpiercing, väska, tröja, halsband och solbrillor. hehe lite behövliga saker, men nu ska jag faktiskt lägga mig snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar