30 mars 2011

hehehe

Dag 1: Hur mår jag just nu
Dag 2: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 3: Viktigaste personen i mitt liv.
Dag 4: Dagens klädsel.
Dag 5: Något jag hatar.
Dag 6: Något jag älskar.
Dag 7: 5 finaste låtar.
Dag 8: En bild som alltid får mig att le.
Dag 9: Något jag önskar.
Dag 10: 5 fakta om mig själv.
Dag 11: Bästa minne.
Dag 12: Bästa köp.
Dag 13: Något jag saknar.
Dag 14: Gammal & ny bild på mig själv.
Dag 15: En snygg person
Dag 16: Facebook profil bild.
Dag 17: Msn profil bild.
Dag 18: 5 mål i livet.
Dag 19: Finaste bild du vet.
Dag 20: Finaste citat du vet

Det är nog den som verkligen får mig att le, eftersom jag är så glad att jag har en så sjukt underbar bästavän! 11 år tillsammans, å mycke mer ska de bli (L) för utan dig skulle jag inte va den jag är, du gör mig glad hoppas du vet att jag älskar dig!

hehe va lite gullig nu också (a) men skola då, sen hem å då fråga sofie om vi skulle hitta på ngt så vi drog väll ut & cykla. lekte i en lekpark, hehe man får va töntig ibland faktiskt, men vi träffa ayad också & sen två andra tuffingar. men sen cykla ja hem å käkade min kära sallad. hehe men ska sussa snart.. HEHEHE justja nu ska vi spela in radioprogram i skolan också, kul att snacka om sport (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar