16 mars 2011

imorgon !

yes imorgon blir det äntligen! hihi tjata på mamma nu så nu är hon bäst, fast de är hon endå & pappa med förstås. hihi men iaf hade lektion vid åtta sen drog klassen ner på stan på en fotoutställning & sen tillbaka till skolan eftersom vi hade filmvisning med popcorn & chokladbollar. hehe, men slutade vid ungefär ett. så drog hem en snabbis sen till falun för att möta sofie, men jag gick å kika i affärer å så lite innan. men sen drog vi till borlänge igen, & herregud va vi skrattat. ibland tänker jag mig inte för vad jag säger.
jag ba: seriöst fan va billigt!!!!!
sen sa ja ungefär 5 sekunder efter: vad kostar de?
haha jaja sa väll ngt mer, haft mina två otursdagar, slog i huvudet i bussen, jävlar va ont det gjorde :o inte bara där ja gjort illa mig. jaja ska sova snart eftersom ja måste gå upp tidigt för att åka till falulasarett imorgon vid åtta.

2 kommentarer:

  1. Skoj att du äntligen fick göra hål i naveln och lycka till imorgon gumman!!!

    SvaraRadera