25 mars 2011

feeeeest

Dag 1: Hur jag mår just nu



Dag 2: En bild som för mig betyder kärlek.



Dag 3: Viktigaste personen i mitt liv.



Dag 4: Dagens klädsel.



Dag 5: Något jag hatar.



Dag 6: Något jag älskar.



Dag 7: 5 finaste låtar.



Dag 8: En bild som alltid får mig att le.



Dag 9: Något jag önskar.



Dag 10: 5 fakta om mig själv.



Dag 11: Bästa minne.



Dag 12: Bästa köp.



Dag 13: Något jag saknar.



Dag 14: Gammal & ny bild på mig själv.



Dag 15: En snygg person



Dag 16: Facebook profil bild.



Dag 17: Msn profil bild.



Dag 18: 5 mål i livet.



Dag 19: Finaste bild du vet.



Dag 20: Finaste citat du vet.

Viktigaste personen i mitt liv, jag kan inte säga att någon är mer viktig än någon annan. dom flesta betder sjukt mycket, försöker berätta det varje dag. och jag kan bara säga att jag är stolt över att ha dom vänner och familj jag har. men har inte tid att skriva lär leta efter kläder & måla naglara å fixa håret för andrea hämtar mig om en timme. sen käkar vi & fixar inför festen ikväll, de blir super! kommer förmodligen bilder imorgon.. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar